Anonimowa ankieta satysfakcji

    Anonimowa ankieta satysfakcji dla Pacjentów korzystających z usług medycznych świadczonych w poradniach Biovena Sp. z o.o.

    Szanowni Państwo,

    pragniemy poznać Państwa zdanie na temat jakości usług świadczonych w naszych placówkach. Ocena satysfakcji, będzie służyć opracowaniu programu poprawy jakości naszej opieki, jednocześnie gwarantujemy pełną anonimowość odpowiedzi.
    Zwracamy się z prośbą o szczere wypełnienie poniższej ankiety, wybierając najtrafniejszą ocenę i złożenie jej poprzez przycisk "Wyślij ankietę"

    Pola oznaczone* są obowiązkowe.

    Wizyta odbyła się w Centrum Medycznym Biovena w:*
    Ankietę wypełnia:*
    1. Metryczka Pacjenta*
    Płeć
    Wiek
    Wykształcenie
    2. Informacje dotyczące wizyty*
    Wizyta dotyczyła:
    Wizyta została umówiona:
    Wizyta odbyła się w ramach:
    Wizyta była
    Skąd dowiedział(a) się Pan(i) o Biovenie?
    3. Ocena pracy rejestracji przychodni:
    Jak Pan(i) ocenia uprzejmość i postawę osób pracujących na rejestracji do Pacjenta?
    Jak ocenia Pan(i) dostępność do telefonicznej rejestracji (długość oczekiwania na połączenie)?
    Jak ocenia Pan(i) jakość i zrozumiałość udzielonych przez rejestrację informacji?
    4. Ocena pracy poradni lekarskiej:
    Jak Pan(i) ocenia uprzejmość i postawę lekarza do Pacjenta?
    Jak ocenia Pan(i) sposób udzielonych przez lekarza informacji oraz ich zrozumiałość?
    Jak ocenia Pan(i) zadowolenie i skuteczność udzielonej przez lekarza pomocy medycznej?
    5. Ocena pracy gabinetu zabiegowego:
    Jak Pan(i) ocenia uprzejmość i postawę pielęgniarek do Pacjenta?
    Jak ocenia Pan(i) jakość udzielonych przez pielęgniarki informacji na temat zabiegów?
    Jak ocenia Pan(i) wykonanie przez pielęgniarki zabiegów medycznych?
    6. Ocena pracy poradni fizjoterapeutycznej:
    Jak Pan(i) ocenia uprzejmość i postawę fizjoterapeutów do Pacjenta?
    Jak ocenia Pan(i) jakość udzielonych przez fizjoterapeutów informacji na temat zabiegów?
    Jak ocenia Pan(i) wykonanie przez fizjoterapeutów zabiegów fizjoterapeutycznych?
    7. Ocena funkcjonowania przychodni:
    Jak ocenia Pan(i) poszanowanie godności
    i zachowanie intymności podczas wizyty?
    Jak ocenia Pan(i) dostępność do umówionego terminu wizyty/zabiegów?
    Jak ocenia Pan(i) czas oczekiwania na wizytę/zabiegi będąc w przychodni w umówionym terminie?
    Jak Pan(i) ocenia dojazd do przychodni oraz oznakowanie z zewnątrz?
    Jak Pan(i) ocenia czystość na terenie przychodni?
    Jak Pan(i) ocenia czytelność treści na stronie internetowej www.biovena.com.pl?

    8. Ocena końcowa:*
    Czy przychodnia jest godna polecenia osobie bliskiej?

    Zaakceptowanie powyższych informacji oznacza zgodę na ich przetwarzanie dla celów obsługi klienta Biovena sp. z o.o, zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000).